Varje gång du håller mig i din famn, försvinner all ondska. Jag släpper taget, faller ner och du tar emot mig

Oh jisus. Jag har blivit sämst på att blogga. Har verkligen inte orkat sätta på datorn. Har totalt isolerat mig från internet senaste dagarna. Har mått suddär och har inte riktigt haft någon lust till nåt. Har spenderat mycket tid hos min lilla älskling, och bara tagit det lugnt och njutit av mysigt sällskap.

Idag var jag hur som helst i skolan. Hade jordens segaste dag 9-16 med bara lektioner som är 2 timmar långa. Blir ganska tröttsamt, plus att det var samma lärare hela dagen. Inte min grej. Efter det åkte jag hem och däckade i sängen ett tag, gick upp, åt äcklig fisk och sen hem till bästis. Thomas kom förbi på en cigg, eller några, och sen var det hemgång för mig så nu är jag hemma. Imorn börjar jag elva och har bara en lektion och sen ska jag luncha med hawra och ollis. Men vi hörs senare eller imorn. Ha en bra kväll, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0