You took my breath away och jag vill aldrig hämta den

Hej alla pigga och glada! Jag är inte pigg för fem öre men på bra humör är jag i alla fall, alltid nåt. Det gick bra på jobbet idag, var trött som bara den och fick min rast alldelles för tidigt. Det var dödslugnt idag, kanske för att alla är fattiga just nu. Alla förutom Kissie, hon är ju rikast såklart. Mmmm älska kissie *host*.

Skulle tagit en fika med jess efter jobbet men hon blev magsjuk och började spy av någon konstig pizza hon hade ätit. Jag säger bara det, den där bruden har mest otur av alla när det kommer till sjukdom. Hon drabbas alltid, hah lilla sötnosen. Åkte istället hem till bästis ett tag, bara nån timme och nu är jag äntligen hemma. Har tagit en dusch och ska strax lägga mig i sängen. Imorn blire lunch med mamma och sen hem till en kompis. En helt lugn helg har det vart, skönt. Men snart äre löning och det = UTGÅNG! Hörs sen eller imorn, puss!


Slappis. Kolla min arm, den ser helt sne ut!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0