100410

God kväll på er, eller god natt. Kass uppdatering, ber om ursäkt för det. Till mitt försvar så har jag verkligen degat heeela dagen. Pluggade lite grann, vilket kändes skönt men annars har det vart riktigt slappt. Tog en tripp till affären med älsklingen också. Vi köpte glass med chockladsås och fettade oss lite, hehe.

Sover hemma ikväll, själv. Baby skulle upp och träna tidigt och jag ska jobba. Men ska möta upp honom imorn efter jobbet tror jag. Kanske ta en öl? Får se vad som sker. Har ingen lust att gå ut och festa längre. Har blivit värsta mormorn, tack så mycket calle! Neerå, skämt åt sido. Det är mysigt så här. Längtar till alla varma sommarnätter dock. Kunna gå ut och dansa i bara ben, underbart. Jaja, vem bryr sig om det nu? Ska berätta en rolig historia istället. När jag var på väg hem stötte jag på fjortisgänget no 1 på tuben. Samma gäng såg jag även igår. Hur som helst. Alla tjejer i gänger var heeelt dyngraka! Och en av dem var så packad, så hon bara ramlade omkring där på tuben, trillade ner och slog i huvudet. Sminket hade runnit, fjortisutväxt och herregud vad pinsam hon var. Hon blödde dessutom vid ögonbrynet. Stackars barn tänkte jag. Som om jag vore värsta vuxen själv, haha. Det var både kul och hemskt att se. Men mest pinsamt. Speciellt med tanke på hur alla betedde sig. Killarna tog hand om tjejerna som satt och skrek och var allmänt patetiska, och en av tjejerna satt och spottade på sätena och skrek som ett cp. Gud vilket röst hon hade! Jag hade min ipod, men var ändå tvungen att stänga av den för att lyssna på alla brudarna, för det var bara för jävla underhållande!


puss och god natt


Kommentarer
Postat av: k

snyggo

2010-04-10 @ 13:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0