FÖRFUCKINGKYLD

Näsan slutar inte rinna. Och ju mer jag snyter mig, desto torrare blir jag vid näsborrarna. Jag blir fan i mig galen på förkylningar. Men det finns inte så mycket att göra åt saken så jag får bara gilla läget helt enkelt. Stackarn baby som måste ligga och lyssna på mina snoranfall i natt. Gör mig frisk!!

Har som sagt inte mått nå vidare idag. Har massa i tankarna och sen förkylningen för ju inte saken bättre. Älsk gick till hans farmor och farfar och jag låg kvar i sängen och somnade ett tag. Sen åt vi god mat och nu kollar vi på en b-rulle på 3an. Jag har ju sovit så jag är inte trött, kommer bli en låååång första skoldag imorn, helt klart. Får se om jag åker hem imorn efter plugget. Vill inte, men kanske måste. Vi hörs.



Och juste, våran GRYMMA skiva är den 6:e maj på skyddsrummet. KOM DIT! Kontakta mig för biljetter så snart du kan. 120 kr eftersläpp 22:00. ALLA ÄR VÄLKOMNA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0