GOOOOOD NIGHT

Sitter och lyssnar på gammal musik på itunes. Gud, jag blir så nostalgisk varje gång. Musik gör någonting med mig, den får mig att smälta. Att glömma för en stund.

Nu är jag i alla fall trött på att sitta vid datorn. Imorn ska jag och baby upp tidigt och börja trimma min hund. Det är verkligen inte det lättaste eller roligaste. Han är skadad från när han var valp då hans trimmare behandlade honom dåligt, så nu får han panik så fort han kommer nära en trimmer. Men vi ska göra ett försök i alla fall. Man måste i alla fall vara två, en som håller i och en som trimmar. Låter hemskt, men jag skulle såklart aldrig skada min lilla älskling. Det här är förövrigt mitt 665:e inlägg i bloggen. Inget att buga över men det är coolt hur snabbt tiden gått. Snart ett år sen jag startade bloggen. Aja god natt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0