HEJ DÅ

Vill göra en massa saker!!!! Vill pierca tungan, men vågar inte. Vill resa, men har inte råd. Vill jobba, men orkar inte. Vill festa, men ändå inte. Segt som fan. Längtar till sommaren som bara den. Sitta vid stranden, grilla, dricka i solskenet. Bara mysa. Fyfan vad hääärligt!

Ska dra när som helst. Vill bara skriva lite om allt och inget för det är ju så intressant. Sover hemma, ensam ikväll. Skumt. Jag menar, det händer inte så ofta lixom, men det är skönt ibland. Plus att jag älskar min bebis meeer om jag får sakna honom ibland. Jajajajajaja, vad jag babblar om onödiga saker. Måste in på nelly nu kom jag på. Har sett en sak jag vill ha, yammie!



trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0