HEMMA

Äntligen hemma! Är så slut i huvudet efter bilresan. Känns som att man vart och tränat typ, kroppen är spagetti. Det var så sjukt på vägen hem. Alltså, jag somnade typ vid ett. Och sen kollade jag på klockan och då var det två. Jag ba, helvete har bara sovit en timme blääh. Sen vet jag inte vad som hände, men nästa gång jag kollade på klockan var den 16:30?! Jag måste ha somnat om, men trott att jag var vaken hela tiden. Kändes hur sjukt som helst iaf, haha. Vi har haft en okej vecka i hur som helst. Pissväder varje dag och för små och stora pjäxor har dragit ner humöret. Men har åkt varje dag förutom den sista, då det spöregnade ute. Blev inget festande heller. Jag och baby tog det lugnt, tog en öl eller en prommis, men inget krökande faktiskt. P bodde hos en annan kille alla nätter förutom en, och då drog vi alla ut och bowlade. Jag kom 2a, efter pernie som vann, den jäveln var helt grym på bowling! Sen städade vi imorse och nu är vi hemma efter 8 timmars bilresa. Men hemvägen gick nästan två timmar snabbare än ditvägen så jag är mycket nöjd!

Nu ska jag bara packa upp lite shit och packa lite och sen drar jag igen. Jag ska sova hos pojken min inatt, för alla där hemma ska ut på krogen, förutom vi. Så det blir mys. Jag skulle heller inte banga, men jag är fan för trött för utgång. Nästa helg, eller nu under lovet ska jag pallra mig ut åtmindstånde en kväll. Har blivit en riktig hemmasittare sen jag skaffade pojkvän. Men jag är hellre hemma och myser med honom än ute och super mig dyngrak på nåt ställe, faktiskt. Kalla mig lame, men så är det. Nu ska jag fixa lite, kanske hörs sen eller imorn. Här kommer lite bilder i alla fall, blev faktiskt inte så många.








Kommentarer
Postat av: Anonym

fuck u

2010-04-03 @ 01:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0