IMORN KOMMER BÄÄÄÄÄSTISSSS HEEEM!!!!

God kväll. Är helt slut faktiskt. Har jobbat hela helgen plus att jag sovit som en kratta båda nätterna. Så nu säger kroppen bara SOV!! Och jag ska sova, snart. Håller på och tvättar lite och sånt där tjaffs. Är förövrigt väldigt förväntansfull, eftersom min fina bästa vän kommer hem imorn! Hon har vart fast i spanien så har inte sett hennes nylle på 2 veckor. Ska bli härligt att träfafs igen!

Igår när jag kom hem från jobbet hade baby gjort middag till oss. Vi "firade" 3 månader och kände att en mysmiddag var pefekt. Vi käkade runt tio på kvällen och sen blev det film. Det var supermys och jag äälskar verkligen när maten står på bordet när man kommer hem! Men vem gör inte det? Nu ska jag tvätta vidare.

Hej dåååå


Kommentarer
Postat av: din största läsare

uppdatera mera. är kul att läsa din blogg ju! :D

2010-04-30 @ 09:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0