I'VE HEARD YOU'RE A FEJKER

Vaknade klockan nio imorse i panik av att brandvarnaren lät. Jag sprang upp, men som tur var det ingen brand. Då kände man sig lite nördig, men det är ju så man ska göra om den låter, hehe. Vid nio imorse i alla fall satte jag på en tvätt, och sen somnade jag om. Blev irriterad när jag skulle hänga den sen, eftersom min favoritvita tröja blivit missfärgad. Den är lite åt det lila hållet nu, skitfult. Men men, kommer nog använda den ändå, mohehe.

Ska strax göra mig i ordning för att dra iväg till solna med olle. Det är jättefint väder, precis som igår så jag är jätteglad! Det som jag vill köpa idag är en vit tunika från h&m som jag sett reklam om, som säkert är utsåld. Det är det enda jag vet att jag vill ha. Sen blir det säkert massa smågrejer också om jag känner mig själv rätt. Men jag har blivit bättre på att hålla i mina pengar nu för tiden, är ganska stolt faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0