LIVING ON THE WIIIILD SIDE MOHAHAHAH

Kom hem för en halvtimme sen typ. Har betalat middagen och det nu, så lite ångest har släppt vad det gäller skolan. Nu är det bara en massa satans plugg kvar som måste göras. Jag och baby ska försöka plugga lite, eller, vi måste rättare sagt. Men det är så svåååårt att komma igång, jävla skit.

Vi hade trevligt ikväll i alla fall. Har saknat bästis som fan, och kommer sakna henne nu när hon ska vara bortrest i 10 dagar... Hon ska till tyskland och sen spanien. Det enda braiga är väl att sarren kanske får en liten present? ;) hehe. Jag är ganska trött så ska nog lägga mig snart. Jag och ella ska ut och springa imorn när vi vaknat, alltså kring lunch nångång. Måste ju komma igång nu innan sommaren lixom. Men nu har man ju pojkvän, då slappar man till sig ännu mer, haha. Men pernie sa ikväll att jag blivit så alert, det är ju trevligt? Jaja, som jag babblar. Ska ringa min gobbsi nu faktiskt. Men juste, jag kom på att jag vill ha en svart sammetsklänning! Har alltid hatat sammet, men nu har jag faktiskt börjat gilla det.


hej hej hej älskar min bästa vän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0