PÅ JAKT EFTER BH

Ja, jag sa god natt, men jag blev kvar här. Eller jag kom tillbaka rättare sagt. C ligger och kollar på film och jag fick inte störa eftersom det bara var slutet kvar, hehe. Är inne på nelly (som vanligt) och letar efter en bra bh. Jag behöver en axelbandslös som faktiskt sitter bra, och det finns typ ingenstans. I alla fall inte på h&m och såna butiker. Inte för oss som har lite tuttar i alla fall.

Ultimate Strapless Bra SEK 499, Wonderbra - NELLY.COM



Hittade en som jag läst om förut, som verkar vara bra och suddär. Men den finns såklart inte i min storlek. Så det jag undrar är om någon vet vart man kan få tag på den förutom hos på nelly? Den är perfekt för vita klänningar och framför allt min studentklänning. Vore greeeeaaat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0