SHOES

God kväll bitches. Har precis kollat klart på en av de sämsta filmerna ever - Allt flyter. Helt tråkig och onödig. Men hade ju trevligt sällskap i alla fall så det funkade ju. Men som sagt, hyr den aldrig!!

Ikväll var jag och ellson i stan och köpte skor. Det blev två par för henne och ett par ballerina för mig. Första paret som köps detta år faktiskt. Ett par svarta, superfina från skopunkten. De har sina små gömda diamanter ibland. Kan säga att de hade ett par skitsnygga pumps också med nitar vid tårna, om någon är på jakt. Kostade 399 kr tror jag. Ville ha men är fattig, haha. Efter handlingen mötte vi upp calle på 60's för fika. Sen blev det kebabhouse och sen hemmåt. Baby skulle jobba imorn så vi sover på skilda håll inatt igen. Han ska upp sex och det pallar man ju inte. Imorn ska jag träffa bestis. Måste ses nu innan hon drar i väg, kommer sakna henne så mycket :( Vi får se vad vi hittar på. Olle hörde av sig och ville kanske hänga med oss coola, hehe. Nerå, men vi kanske tar en fika i vby alla tre eller nåt. Får se vad dagen bjuder på helt enkelt. Nu ska jag fortsätta kolla på tv med ellson. Sen blir det läggning om typ en halvtimme. Är riktig pensionär ikväll känner jag.



finaste systern på jorden

man ser inte men jag posar med mina älskade öronproppar

skopunkten 199 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0