SJUK

Åkte hem tidigare från plugget. Var verkligen helt slut och kände mig allmänt nere. När jag kom hem fick jag flipp och satte på mig min studentklänning (vi pratade om det i dag i skolan) och mina favoritskor. Ja, sen hoppade jag omkring och provade olika bh:ar som man kan ha under. Då var jag visst inte lika sjuk längre? Hehe. Den satt bra i alla fall, men som sagt, det skulle ju inte skada om man gick ner några kilon lixom. Men är man lat, så är man, hehe.

Just nu håller jag på och tvättar för fullt. Hatar när man inte kan tvätta allt samtidigt, eftersom det är olika grader på kläderna. Då måste man vänta på en tvätt, för att sen starta en till och vänta på att den ska bli klar. Men det gör inte så mycket just nu, eftersom jag ändå ligger och slappar i sängen och tycker synd om mig själv. Men efter middagen ska jag glida över hem till bästis som kom hem idag. Måste berätta om allt drama och bara få ge henne en kram innan hon försvinner i en vecka till. Blir ingen sen kväll i alla fall. Ska till skolan imorn om jag mår bättre, och sen vill jag bara ligga i sängen för jag är helt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0