SWEET DREAMS ARE MADE OF THIS

Tjohopp gummisnopp. Kom hem för en liten stund sen, har jobbat till nio och sen åkte jag raka hem när jag väl kom iväg. Fick vänta 40 minuter innan jag kunde åka från jobbet för att matcha min buss som går en gång i fucking halvtimmen på helgerna! Nu är jag i alla fall hemma och har precis tagit en härlig och varm dusch. Duschen i åre var nämligen helt cp, det var typ en vatten stråle som var jättesvag, så man fick stå och skölja håret i 30 minuter innan det var urtvättat, haha. Så man uppskattar en dusch med riktigt stark stråle nu med andra ord. Bara jag som tyckte det där lät snuskigt?

Skulle egentligen gått på en liten hemmafest idag hemma hos janina, men det blev inte av. Jag jobbade som sagt och sen kändes det för sent och jag var för trött för att göra någonting alls faktiskt. Har inte sovit hemma i min egen säng på sju nätter så i natt ska jag sova hemma, helt ensam. Ska faktiskt bli riktigt skönt måste jag säga, trots att jag saknar min gobbsi. Imorn ska jag ta en rejäl sovmorgon och sen ska jag bege mig till solna c för att shoppa och kolla runt lite med oliven. Efter det ska vi nog till hennes och mattis nya etta i sumpan, jag måste ju kolla in plejset lixom. På kvällen ska jag nog möta upp c och så ska vi sätta oss på nån uteservering och dricka en öl, om det är fint väder såklart (hoppas hoppas hoppas!!). Det är allt jag vet just nu faktiskt. Ellson är hemma hela veckan så kommer ha en massa tid att spendera tillsammans med henne också, myspys. Nu ska jag ringa morsan min, tjo!



Det här hade jag på mig idag, fast uggs istället för ballerina. Åh, våren är här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0