DU ÄR EN SKITUNGE

Hallåååj i stugan. Kom hem för nån timme sen efter en häärlig pizzamiddag på islandstorget. Jag är inget fan av pizza, slutade äta det för 8 år sen typ, och sen har jag käkat det 3 ggr på ett år kanske, men den här pizzan, den var fan god. Tack älskling för middagen, puss på dig.

Nu har jag precis pratat med pappa angående student osv, och jag behöver inte betala ett öre. Riktigt skön överraskning eftersom jag räknat med att betala mitt eget flak, men det slipper jag. Väldigt tacksam för det. Ska bli kul, men är nervös inför studenten, verkligen. Hoppas alla kommer på utspringet också. Mamma, farmor, farfar, pappa o co, mormor och morbror. Räknar med att hälften kommer, allt är ju inte som det ska i min släkt om man säger så. Men skitsamma, kommer bli kul hur som helst antar jag. Men ska jag inte tänka på det nåt mer, måste betala in studentgrejerna nu, måste bara fråga nån om exakt hur mycket. Och sen ska jag lägga mig inne hos min gobbsi och kolla på film. Lägger ut bilderna på köpen igår också. Köpte ett par svarta örhängen som ser ut som blommor också, från gina på halva priset. Men har ingen bild.


Min gobbsis påskägg

Oversize tröja från gina 199 kr

Det var fejk-knappar

Halsband från h&m 49 kr, äääälskar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0