YES WE DID IT

Tjaaaaaaa. Har trimmat hunden idag, och det var INTE roligt. Var helt täckt i hår och hade hår i munnen till och med. Han skrek, skällde och sprattlade som om han var på väg att dö. Men efter tre timmars slit så var han äntligen färidig (det där ska typ ta 45 minuter egentligen).

Har precis dragit på mig kläder och ytterst lite smink. Lite solpuder bara. Kör på mjukisar och en oversize tröja och ett svart linne under. Blir nog tygskor och skinnjacka med halsduk också. Jag ska träffa bästis idag, och vi ska hem till en killkompis och kolla film och umgås lite. Får se om vi sover över där eller inte, men antagligen gör vi det. Vi är för slappa för att åka hem, hehe.



Här är örhängena jag köpte som jag inte visade bild på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0