SÖNDAG



Tjing! Kom precis hem igen efter några dagar. Tog en varm och välbehövlig dusch nyss och slängde precis in en tvätt i maskin. Klockan sex kommer det folk hit för att fira ella. Och jag ska baka!! Eller baka och baka.. det är en tårta med maräng, grädde och daim. VÄÄÄÄLDIGT enkel med andra ord men också sjuuukt god!

Har tagit det lugnt hela helgen. Blev ingen utgång igår, har helt enkelt inte råd... Hängde istället hemma hos en kompis och kollade på film. Sen åkte jag hem till min älskling igen och sov där. På vägen till tuben råkade jag kliva på mina hörlurar medans jag pratade med emms i telefon, så nu är den ena helt mosad, men den funkar ändå! WOHO! Nu ska jag upp och äta en seeen frukost. CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0