WOW KAAABOOCHAAAAAH

Usch usch usch, ångest... Åt alldeles för mycket tårta, INTE OK! Men alltså det går inte att låta bli. Tugga efter tugga, det är orgasm i munnen.

Har legat och degat med syskonen framför tv,n. Vi kollade på poesidon (?), som var ganska bra och sen efter det vare summer catch på tv. Nu har de precis lagt sig och jag funderar på att göra samma sak. Men jag fastnar framför itunes med en massa gamla låtar som får rygghåren att resa sig.

Imorn blir det stan med ells igen. Hon är fett med rik nu efter hennes födelsedag och jag får bara svansa efter henne i alla butiker och bli suktad. Fyfan det är verkligen hemskt. Aja, dags att dra. TJAA DÅ! :)


jag bara älskar bilden. Vadå fattar verkligen NOLL?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0