110210

Hej på er. Har blivit helt sämst på att uppdatera verkligen, haha. Kanske inte borde ha någon blogg? I dag var jag med älsklingen till sjukhuset för han skulle kolla sin arm och grejer. Det var ganska segt men han ville ha sällskap så jag följde med, snäll som jag är. Efter det åkte jag hem ett tag, käkade middag och drog sen och träffade bästis. Vi satt hemma hos johan och pontus och bara tog det lugnt och snackade om allt och inget, kollade på beste far och diskuterade vare sig light eller vanlig cola är bättre. Det är nämligen så att jag börjat dricka pepsi max istället för vanlig cola för jag vill inte vara beroende av sockret i colan, men tydligen så är pepsi max värre. Aja, får väl börja dricka vanlig cola igen då, om det nu är så mycket bättre. Helst ska man ju inte dricka något av det, men det är inte ens en möjlighet! Imorn ska jag träffa c på dagen, och sen ska jag, pernie, johan och pontus föra hemma hos dem och sen drar jag och p ut. Vi ska nog till nype, men vi får se vart vi hamnar. Tänkte inviga mina nya skor imorn också, om det inte är allt för kallt ute. De är ju öppna lixom, blir nog ganska kallt. Men den som vill vara fin får lida pin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0