910523

Jag är nog rätt vild av mig egentligen. En galen tjej som alltid vill ha kul och som alltid ska tänja på gränserna, vad det än handlar om. Jag tror att jag klarar allt och att ingenting kan skada mig. Jag har ett hårt skal utåt och uppfattas ofta som ogiltig och bitchig. Jag är ibland för ärlig för mitt eget bästa men jag snackar väldigt sällan skit om folk bakom deras ryggar. Jag älskar att göra det jag inte får och vill alltid göra tvärtemot vad jag blivit tillsagd. Jag har otroligt hett temprament och är väldigt efterklok. När jag blir arg så blir jag riktigt arg och ingenting kan hejda mig då. Jag står gärna i centrum och är ibland väldigt egoistisk. Jag kan vara väldigt elak och barnslig, men ber alltid om ursäkt när jag sagt dumma saker. Jag skulle helst vilja dricka varje dag, men jag håller mig oftast i skinnet och min största rädsla är att bli alkoholist utan att inse det själv. När jag vill är jag jordens positivaste och snällaste människa, och jag hoppas alltid på det bästa. Jag dömer människor väldigt snabbt och är otroligt dominant, men jag inser och jobbar med mina brister varje dag. Både för min egen skull och för de personer som står mig nära som jag älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0