BAJS

Är verkligen inte på bra humör!! Snoret rinner ner från näsan, konstant, halsen värker, nacken värker, huvudet värker och jag är så jävla irriterad! Vill sova men pallar fan inte. Mina hormoner är upp och ner, som en bergochdahlbana, och jag fattar ingenting. Ena stunden är jag lycklig och andra stunden vill jag mörda alla som är omkring mig. Har precis börjat käka minipiller, kanske är dem som spökar? Jag har ingen aning faktiskt, hoppas bara att det går över snart. Sitter och tänker på sommaren, och hur pissigt väder det är ute just nu. Slask och usch och blä! Uggsen blir förstörda också, eftersom det är en meter vatten vid varje gata överallt. Och det är för varmt med vinterjacka men jag har ingen annan här eftersom jag är hos pojken min och inte hemma. Stackars honom som får stå ut med mitt humör just nu, det är nog inte det roligaste. Är sjukt sugen på en drink också, att bara sitta bland folk och snacka skit och mysa med en god cider. Blir nog en runda imorn. Måste ut och ta luft, nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0