FREDAG

Hej på er. Har blivit jätteförkyld nu de senaste dagarna, men nu är det som värst. Näsan bara rinner och rinner, och det vägrar sluta. Har snytit mig så många gånger idag så jag är helt röd under näsan. Inte vackert. Vaknade upp hos baby i morse och åkte och mötte mamma, sen åkte vi till vällingby och shoppade lite. Jag hittade den jättepopulära modellen från din sko, fast i sommar-modell. Alltså samma sköna klack men jättehög plattå, men den är öppen istället. Sen köpte jag en satin-jacka också, supernöjd! Nu ska jag, c och bror kolla på film. Den heter bronson och är jättehemsk och super våldsam... Får se hur mycket jag vågar kolla. Imorn blire jobb, och inget mer. Är helt sjuk. Klart slut!


Din sko 499 kr


H&M 299 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0