FYFAN FÖR ALKOHOL

Det var länge sen jag var så här bakis och mådde så här piss som jag gjort hela dagen. Hade skitkul igår tills jag blev alldeles för full. C mötte upp mig, stackarn, och fick ta hand om mig vilket inte var det enklaste. Det löste sig till slut men jag var så uttmattad i morse för att jag hade spytt så mycket, så jag kunde inte ens stå på mina ben. Sjukt. Ska sluta dricka nu, alltså ta en lång jävla paus för jag är så trött på alkohol. Har bara legat hemma och degat med syrran sen kl åtta idag. Åt kinamat och har precis kollat på film och käkat godis. Shoppade i torsdags också, men orkade inte lägga upp bilder. Blev en skinnjacka från h&m, en stickad tröja, en annan tröja och en försenad födelsedagspresent till bebe. En skitsnygg levis t-shirt, mums! Nu ska jag lägga mig i sängen och antagligen sova. Lägger upp bilder på de nya sakerna imorn. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0