GRATTIS BROR

Jag älskar känslan av att ha nyplattat hår när man är nyduschad. Det blir så lent och glansigt, och man känner sig så ren på nåt sätt. När man får bort det där fula, lockiga håret som man hatar mest av allt. Tänkte lägga mig i sängen ett tag och kolla på joey och vänner för att sen pallra mig i väg till pernie och salle. Vi ska bara ta det lugnt och äta kakor tydligen. Inga kakor för min del dock, har börjat med min nya diet. Kommer nog gå jättebra tror jag *host*. Känner mig lite deprimerad faktiskt. Saknar baby jättemycket och det gör mig chockad. Trodde inte att jag skulle göra det, utan tyckte det skulle bli skönt att vara i från varandra några dagar, men icke. Vill att han ska komma hem nu och det är tre hela dagar och en natt kvar... Hur som helst, ikväll blir det som sagt middag hos en vän och antagligen ingen utgång förens imorn, om jag orkar då såklart. Och så sista nu då, vill också säga grattis till bror som fyller 14 idag, nu är du fjortis! GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!


Hittade bara den här bilden, sorry jonas haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0