HEJ HEJ HEJ

God kväll mina damer och herrar. Kom nyss hem från stan, var och fikade med oliven på 60's. Det var mycket mysigt men vi var tvugna att sitta på övervåningen, och där var det sjukt varmt. Har vart hos älsklingen de senaste två dagarna, blir att man försummar bloggen så, haha. Är ledig imorn från skolan, vilket är mycket skönt. Sen på kvällen ska jag och ollis på efterfesten för finest awards på cafét, det kommer nog bli ganska kul faktiskt. Vi orkar inte gå på själva galan, den är säkert megaseg. Blir en tidig kväll dock, eftersom tunnelbanan slutar gå kl ett. Men men, man får ta vara på tiden som ges helt enkelt. Men man vet ju aldrig vad som händer, kanske blir party till fem på morgonen när tuben börjar gå igen? Men trogligen inte. Nu ska jag glutta lite tv och sen får jag se om jag somnar, är trött faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0