IGÅR

God dag på er. Idag känner jag mig ganska trött men inte alls så farligt som det brukar vara "dagen efter". Jag och p var som sagt ute igår. Vi började föra hemma och sen skulle vi till nype. Glömde mitt leg när vi precis kommit fram till tunnelbanan så det var lite omständigt men det gick tillslut, haha. Väl där var vi tvugna att stå i kö för att komma in, det sög. Men vi träffade skitsköna brudar som vi stod och fördrev tiden medans vi väntade. Och sen kom det fram att de var bra kompisar till kb's brorsa, så det var lite kul. Världen är ju bra liten ibland. Där inne träffade jag kb som jag saknat så mycket, och även danne var där och det var också skitkul. Träffade min chef mitt i vimmlet också. Sen när tiden gick dansade vi bara och hade skitkul och shottade lakritsshots. Det var en kanonkväll med andra ord!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0