JAG HAR KÖPT EN BOK?!

Sitter hemma och degar. Är sjukt uttråkad men alldeles för trött för att göra nånting. P undrade om jag skulle med im och ta en öl med salle, men jag är helt pank. Får se om hon kommer hit ikväll och sover, väntar med spänning. Köpte present till brorsan idag, kan inte säga vad eftersom han kanske läser min blogg, men det var nice i alla fall. Passade också på att köpa något som jag nog aldrig köpt förut - en bok. Den heter 14 år till salu och ska tydligen vara jättebra men hemsk. En sann svensk historia är det dessutom. Har redan läst några kapitel och den verkar väldigt djup och läskig, men på ett bra sätt. Var ledig idag från skolan också, inställd engelska. Det var tur det, för i morse bestämde jag och c att vi skulle skippa engelskan, och så var det ändå ingen upptäckte vi sen. Underbart! Så vi chillade hemma hos honom hela dagen och hade det jättemysigt. Han ska till finland över helgen så jag pussade honom hejdå vid fem tiden, och jag saknar honom redan och han kommer inte hem förens på måndag! Men det är också bra att han inte är hemma så man hinner sakna varandra lite grann också. Hoppas att han köper hem en toblerone till mig från båten, haha. Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sen läsa vidare på min bok. Vi hörs senare, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0