JAG HATAR MIN HALS

Kom hem för någon timme sen från jobbet. Är helt slut. Halsen blir bara värre och värre, kan det sluta nu lixom? Har ju precis haft halsfluss och ätit penicillin. Det gick bra att jobba i alla fall. Det fanns ingen service idag så jag fick vara det istället. Alltså skicka rastet, sköta växel och vara typ "chef" över de som står i kassan. Det var en rolig upplevelse, och bra om man vill utbilda sig inom det på jobbet. Så tummen upp! Sitter helt ensam hemma också, om man räknar bort pappa och co alltså. Ingen bebis eller bästis, bara jag här. Skulle pallrat mig ut efter jobbet och tagit en drink med emma, men jag orkade helt enkelt inte. Men jag och p ska ut nästa helg i alla fall, det är ett måste helt enkelt, haha. Hoppas ni haft en fin lördag, och kommer att ha en rolig kväll. Själv ska jag krypa ner i sängen och kolla på criminal minds. Ska försöka sova tidigt så jag är riktigt pigg imorn på jobbet. Kanske hörs senare, om inte annat så god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0