JAG VILL OCKSÅ KUNNA DUSCHA I EN JÄVLA HALVTIMME

Gud vad skönt det är att duscha! Fast trots att det är så jäkla skönt och underbart så är jag verkligen ingen långduschare, även om jag försöker. Jag duschar på max 10 minuter, säkert mindre och då tar jag det luuugnt. Syrran kan lixom stå i en halvtimme, hur fan orkar man? Jaja, tog min lilla snabbdusch på fem minuter nyss i alla fall, och den var lika bra som en långis. Ojoj, vilket intressant ämne eller hur? Är i alla fall hemma nu, äntligen. Har vart fast hos c sen i måndags, inte för att det vart något problem eller så, men ville åka hem och byta kläder men det gick inte. Jag menar vem orkar hålla på och trängas på ersättningsbussarna med hundramiljoner människor på? Håller på och tvättar för fullt nu, både handtvätt och maskin. Jag är så duktig jag. Tänkte strax bädda ner mig i sängen och njuta av att vara hemma ikväll, och imorn är det skola och LÖN. Ska nog förbi vällingby och kolla runt lite, antagligen shoppa lite också. Men ska försöka hålla i pengarna den här månaden, orkar inte med att vara helt pank sista tio dagarna och behöva komma krypandes till pappa och be om pengar. Men ni vet ju, det är så svårt att inte köpa det man vill ha! Ja, det var väl allt jag hade att babbla om just nu. Ska bara säga att det är en månad idag sen jag och min älskling blev tillsammans. Så fort tiden går när man är glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0