KAOS

God morgon på er. Jag och bästis har sovit jättebra i natt, förutom att hon alltid ska ta upp all plats i sängen så man blir mosad, men förutom det så vare järttebra! Vi var och åt middag hos en gammal vän igår, det var mysigt. Vi spelade spel och snackade skit. Lite pensionärsvarning kanske men skitsamma, haha. Jag och p var hemma vid halv två och då låg vi och snackade till fyra typ, sen deckade vi. Nu har jag precis gjort mig klar för att åka in till jobbet. Åker 20 min tidigare än vad jag behöver i fall det är lite kaos i trafiken. Tänk om jag inte ens kommer fram till jobbet? Åh neeeej!! Ikväll ska jag möta upp p på en öl. Ska höra med oliven om hon kanske också hakar på in, men det blir ingen utgång. Hörs sen, puss!


koko?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0