LÖRDAG

Jag är sjukt mätt! Pappa gjorde jättefin oxfilé till middag, gud vad det var gott! Nu sitter jag och pyser av mätthet, och håller på och fixar lite grejor. Ska bege mig hem till mannen om 45 minuter, så måste packa lite trosor och sånt där. Har ingen aning om vad vi ska göra imorgon, det återstår att se. Alla hjärtans dag är ju ganska överskattat, men ändå mysigt så jag längtar. Skulle egentligen pallrat mig ut ikväll igen med pernie, johan, janina, pontus och millan, men jag känner mig så otaggad så det är ingen idé.  Men en sak som jag stör mig på just nu är att min ipod är full! Jag försöker föra över musik men det är fullt och jag orkar inte hålla på och ta bort massa jox. Aja, nu måste jag platta håret. Tar nog med mig en film hem till honom också - Freaky friday, tror ni han kommer bli lycklig över mitt filmval, hahaha. Det tror inte jag.


En lagom sliten brud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0