ONSDAG

Har precis ätit jordens godaste kyckligcurrywok, och nu är jag alldeles mätt! Drömde sjuka drömmar i natt, men kommer inte ihåg dem särskilt mycket, bara att en kille som jag kände förut var med i den, och han var riktigt äcklig, usch. Han kom till min skola för att be om ursäkt för gamla grejer, men mer minns jag inte. Sorry för sämst uppdatering, men saknade baby så mycket när han var bortrest så har kramat honom hela tiden nu sen han kom hem, hihi. Han köpte förövrigt en toblerone till mig från båten, precis som jag hoppades på, mums! Men nu är det slut med sånt tjaffs. Nu ska vi kolla på my best friends girl, och sen ska jag bege mig hemmåt, nu när tunnelbanan äntligen fungerar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0