SE INTE BRONSON

Vi började kolla på filmen, men den sög så hårt så jag satte mig här istället. Sitter och är lycklig över mina nya skor. Vet redan nu att de kommer bli stora favoriter i sommar, garanterat! Hon som jobbade där sa också att de sålt lika bra som de förra "vintermodellen", så det var en satans tur att jag hann köpa den här gången, haha. Annars händer inte så mycket faktiskt. Kan berätta att jag hittade ett bankomat kort i onsdags när jag var inne och fikade med cissi, så jag ringde upp ägaren, mötte upp henne igår och fick 300 kr i hittelön. Jävligt generöst måste jag säga, inte sant? Folk verkar inte reagera så mycket när jag berättar det, typ som att det inte vore värsta grejen att få pengar, men jag tycker 300 är mycket pengar för att vara hittelön. Kanske har helt fel? Nej gud vad jag är uttråkad nu. Får inte shoppa nåt mer den här månaden heller, kul... Vad ska jag leva för då? Ska ta en titt på nelly i alla fall, hihi busigt!


GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0