SL SUGER BALLE

God morgon gott folk. Jag känner mig helt sliten idag, typ som om jag hade vart riktigt på fyllan igår, men det var jag ju inte. Träffade olle och matti efter jobbet och vi satte oss på studio och tog några drinkar och snackade skit. Väldigt trevligt. Blev lagom med problem när vi skulle hem däremot. Tunnelbanan gick inte förens om 40 minuter när vi kom dit, och då skulle vi missa bussen hem och lalala. Fick ringa pernillas "plast pappa" som kom och hämtade och skjussade hem oss, verkligen snällt gjort! Nu har jag precis duschar och håller på och handtvättar som värsta hemmamorsan. Ska strax börja fixa i ordning mig så ska jag, p, olle och matti in till stan och ta en fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0