SÖNDAG

Prommisen från bussen hem till mig var sjuk. Det var så kallt så tillslut kunde jag inte röra mitt ansikte längre. 15 minus står det på termometern. SJUKT! Kom förövrigt nyss hem från en supermysig fika med p, oliven och vickan på 60's. Tunnelbanorna krånglade och lite sånt där men annars var det finemang hela kvällen. Mycket tjejsnack och för lite vettiga saker att prata om, haha. Hoppade i alla fall direkt in i duschen när jag kom hem och drog på högsta värme! Och nu sitter jag här och har ångest för att jag måste platta håret, haha. Men innan jag gör det ska jag upp och äta en sen middag, oxfilé, min absoluta favorit. Och imorn har jag bestämt att jag ska lyckas komma upp och gå på första lektionen. Hoppas inte sl krånglar bara. Vore ju ironiskt om man inte kommer i tid när man väl försöker, inte sant?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0