040110

God morgon alla fina. Jag somnade väldigt tidigt igår, runt ett. Så jag vaknade kl elva helt utvilad. Jätteskönt! Ser inte fram emot skolan i alla fall, haha. Man blir så van med lovet, att få sova hur länge man vill och inte behöva göra nåt speciellt. Har massa ångest för det var lite grejer som vi skulle gjort nu under lovet, men det har ju så klart inte blivit av.. Måste verkligen försöka fixa det nu i dagarna som kommer. Idag ska jag träffa x och sen ska jag nog bara hem eller kanske till bästis, får se hur det blir. Snackade med cissi igår också, hon ringde och sa att hon vill åka utomlands, så det ska vi göra i sommar! Haha, kommer bli hur kul som helst! Nu ska jag upp och laga nudlar och sen hoppa in i duschen. Ciao!


För mig är den här låten SOMMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0