070110

Nu har jag vart vaken i 31 timmar. Jag x och p var inne och fikade igår, och sen slaggade jag kvar hos x. Vi låg och pratade hela natten och tiden bara flög i väg, och sen blev klockan sju och då var det för sent att sova. Det gick jättebra tills klockan fem ungefär, fyfan! Vi låg helt döda båda två, varav en somnade, och det var inte jag. Var helt borta i huvudet men lyckades i alla fall ta mig hemmåt och nu är jag här. Har inte käkat nåt ordentligt mål på flera dygn förens nu. Kött, stekt potatis och falukorv, yammie! Nu är jag mätt och belåten, men fortfarande väldigt trött. Imorn blire skolan kl 08:30 och sen stan. Tänkte försöka lägga mig om nån timme, vore så skönt att lyckas somna då. God natt, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0