150110

God kväll på er där ute. Hoppas ni mår bra ikväll, för det gör jag. Åkte till skolan imorse, verkligen krigade mig upp för att komma i tid klockan halv nio, och vad händer när jag kommer dit? Ingen lektion. Jättekul verkligen, haha. Andra fredagen i rad som det händer, men men. Åkte sedan med X till vällingby för lunch och shopping. Han köpte nya jeans, och det gjorde jag också! Hittade ett par som jag gluttat på några månader men aldrig köpt, som var på rea! Halva priset dessutom, så jag blev jätteglad över det! Sedan åkte vi hem till X och kollade tv, vilade, spelade xbox och åt korv med bröd. GOTT! Jag gillar verkligen kokt korv med bröd, det är underskattat, haha. Kom hem för någon timme sen och har nyss kommit ur duschen och kollar american pie 2 på 3an, alltid lika kul att titta på. Imorn blir det jobb och sedan kanske någon öl. Får se vad som erbjuds imorn. Ska kolla vidare, hörs senare. PUSS !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0