240110

Kom nyss hem från en väldigt mysig kväll tillsammans med bästis. Mötte upp henne vid calle runt sex, sen begav vi oss in mot stan. Åt först middag, och sen tog vi en fika på 60's. Vi hittade en perfekt plats inne i ett hörn, där vi kunde diskutera de senaste händelserna i fred. Vi har inte setts på länge, och mindre ofta på senaste tiden. Hon håller på att ta körkort för fullt och jag har umgåtts med c i stort sätt hela tiden. Men det var bara mys idag och vi hade massvis att prata om, och det gjorde vi vill jag lova. Kom hem för en halvtimme sen och kom nyss ut från duschen. Håller på och tvättar mina favvo-tröjor, ni vet de där från zara med stor text av paljetter över hela eller "paljett-tröjorna" som jag brukar kalla dem. Man måste tvätta i något hemligt program så att de inte ska gå sönder, och det tog ett tag och fatta eftersom min tvättmaskin är finsk med finsk text. Men det löste sig tillslut, haha. Så nu väntar jag bara på det och sen tänkte jag lägga mig i sängen och kolla lite tv och somna i tid kanske? Har restdag imorn i skolan så ska dit och plugga rester hela dagen. Måste fixa en del innan söndag annars är det kört. Press och stress med andra ord, men det ska nog gå bra.. Det får vi hoppas på i alla fall.



I FUCKING LOVE YOU FOR EVER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0