310110

God dag alla fina. Hoppas ni haft en fin och mysig helg tillsammans med era kära för det har verkligen jag haft! Är ledsen i ögat nu när min fina syster åkt hem till sundsvall igen, men vi hann umgås lite grann i alla fall, det är ju alltid något. Sen har jag bara vart med baby och med bästis som fyllde år i fredags. Blev för mig en ganska misslyckad kväll men det var nog mest på grund av mig själv och mitt dåliga humör som ploppar upp ibland. Men det var helt okej och jag var glad för hennes skull. Nu sitter jag och baby och försöker göra klart filosofin, och det går väl suddär. Men den måste fixas så det är ju bara att göra det. Imorn är det pulkaåkning i skolan, men det skippar nog jag tror jag. Är inte särskilt taggad på att glida ner för backar och frysa. Måste faktiskt in till stan imorn och byta en av tröjorna som jag köpte i fredags, den är för stor. Det är det som är planerat hittills. Men nu måste jag fortsätta plugga så vi får höras senare, puss!



Här en av dem, jäkla skön måste jag säga. Zara 399 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0