Avatar baby

God morgon alla friska människor. Jag vaknade för en kvart sen och känner mig lite bättre i halsen idag, men inte alls lika bra som jag vill. Blir nog inge jobb imorn, kommer nog inte palla det faktiskt. Hur som helst, är på ganska bra humör idag, och längtar tills filmen ska börja. Måste förbi banken också och växla in min första tusenlapp som jag ägt, alltså hållt i handen som en riktig tusenlapp. Hahaha, fick den av mamma i julklapp. Men nu ska jag knäcka den och handla lite, typ mat och sånt. Men men, nu måste jag börja fixa i ordning mig, så vi hörs senare eller imorgon. Puss på er.

Här är en bild då jag tydligen ser ut som 12 år, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0