BIOHELG

Hej på er. Har inte uppdaterat på evigheter, har inte haft tid. Jobbade inte igår i alla fall, ringde och sjukanmälde mig tillslut och det är jag glad för. Gick på bio med calle och såg snabba cash, som inte alls var så bra som alla säger. Andra filmen på bio den här helgen som inte var så bra som man hoppats. Avatar som vi såg i fredags, måste ju vara den mest överskattade filmen ever. Visst, den var jättebra gjord och bra suddär, men den var sjukt jävla lång och inte så bra som jag hade trott. Men den var i alla fall värd att se på bio, så gör det. Det var faktiskt jäkligt ballt med 3D, så det var en upplevelse. Nu har helgen gått och det har vart helt nyktert. Äter penicillin så får inte festa alls. Lite tråkigt men man överlever ju. På fredag blir det askul eftersom min fina bästavän fyller 18. Så alla som vill hänga med är välkomna! Kommer bli roligaste partyt på stan. Haha, men nu måste jag plugga, vi hörs senare, puss.


24/1-2010 ♥
Ett datum att minnas

Kommentarer
Postat av: Patteeeeeeee

bleeeev ni ihop då? ;) ;) ;) hahah

2010-01-26 @ 00:24:57
URL: http://patriciaphersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0