ELLSON

God dag alla fina. Hoppas ni mår bra idag, för det gör jag. Idag var jag i skolan en snabbis på engelskan, där vi kollade på film. Den hette crash, och var helt okej men lite för rörig för mig smak. Handlade om rasism och grejer, aa ni vet. Nu sitter jag hemma hos älsklingen och bara tar det lugnt. Ska möta upp pappa om nån timme för att åka in och hämta ella som kommer hem idag!! Längtar som satan har saknat henne som bara den vill jag lova. Imorn ska hon och jag in till stan och shoppa lite och bara umgås, kommer bli mys. Och sen efter det ska vi ju ut och fira min fina bästa vän som fyller 18. Vi är ett gäng på 25 pers så det kommer nog bli jäkligt roligt. Men men, det var allt från mig just nu så vi hörs ikväll, puss.


Och jag är HELT kär i den här skönheten från nelly!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0