FREDAG!!

God morgon alla fina! Idag är en speciell dag, min fina vän fyller nämligen 18, och inte nog med det så klarade hon precis sitt teori-prov på första försöket. GRATTIS! Förutom det så sitter jag och väntar på syster min som är jordens segaste människa. Hon duschade i typ en halvtimme och vägrade sluta. Nu har hon i alla fall äntligen gått upp för att klä på sig. Vi ska ta en tripp in till stan och kolla runt lite. Har bestämt vad jag ska ha på mig ikväll i alla fall, det blir väldigt enkelt. En svart klänning med vita ränder från zara, lack-leggins och knästövlar. Orkar inte med klackar nu när det är så jäkla halt överallt. Längtar efter sommaren som saaaaatan! Det var allt, vi hörs senare eller imorgon, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0