I <3 STRESS

Stress stress stress. Även fast jag går upp i väldigt god tid så blir jag alltid jättestressad mot slutet. Jag har kommit fram till att jag nog är en sån där människa som måste ha stress för att kunna prestera. Låter sjukt, men så är det nog. Nu har jag i alla fall packat i hop allting och fixat mig färdig. Har på mig de nya jeansen idag, som sitter vääldigt tight just nu, men vi får hoppas att de töjer sig under dagen. Nu ska jag bara ut och kissa hunden och sen beger jag mig mot jobbet. Kommer inte uppdatera nåt mer idag så vi hörs imorgonkväll eller nåt. Ha en jättefin lördag, puss!

Är egentligen verkligen inget fan av b.e.p men den här låten är underbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0