I never ment to be so cold

Jag skulle nog kunna somna nu om jag la mig. Men jag vet inte, det är så mysigt att sitta uppe. Chilla under en filt framför tv:n, och bara ta det lugnt. Det är första gången på läänge som jag bara varit hemma hela kvällen, och det har vart skönt. Ingen skola imorn, inge jobb. Bara sova ut! Hoppas jag inte vaknar helt nerblodad bara, som jag gjorde i morse, jättekul. Har jordens jävla mensvärk också, hoppas inprenen börjar verka snart! Men appråpå ingenting, jag hängde upp tvätten nyss, och jag har tänkt på en sak. Det är sjukt att det alltid lyckas försvinna en jävla strumpa varje gång man ska para ihop dem! Det är typ en förbannelse? Nåt sjukt är det i alla fall.. Sitter förövrigt och lyssnar på en cs-låt? Haha. Men nu ska jag lägga mig under täcket och vänta på att min bebis ska ringa upp. God natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0