Ignorance is your new best friend

Nu har jag äntligen plattat klart håret. Hade tänkt skita i att platta det idag och göra det imorn innan jobbet, men det är ju så skönt att ha det gjort. Nu har jag smörjt in hela kroppen, plattat håret, rakat, noppat och hela köret. Känner mig lite fräschare med andra ord. Finns inget skönare än att gå och lägga sig och känna sig riktigt ren, eller hur? Är i faktiskt jättetrött så tänkte lägga mig i sängen och glo lite tv och sen somna inom en snar framtid. Sover ensam i natt för första gången på en vecka typ, känns lite konstigt faktiskt, haha. Man blir så snabbt van vid att ha någon brevid sig som snarkar och tar plats. Så jobbigt men samtidigt så satans härligt. Nej, nu somnar jag snart. God natt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0