OOOOOPPSSSS

Hej på er. Har verkligen glömt bort bloggen, har inte haft någon lust alls. Har umgåts med x i stort sätt hela tiden, och då har saker och ting blivit försummade. Men sånt är livet ibland. I natt har jag sovit som en åsna, alltså dåligt. X snarkar som en galning, och det funkar inte så bra när man är som jag, som behöver ha det knäpptyst för att kunna somna. Så jag la mig på soffan och sov, haha. Men nu sitter jag själv här, och lyssnar på musik. Känner mig lite ensam, haha och det har inte ens gått tre timmar sen han stack. Nej vad töntigt! Håller på och tvättar förövrigt, det var ett tag sen faktiskt. Hade en massa saker att tvätta, men blir bara en liten del nu. Har köpt en klänning också, från nelly. Men jag ville egentligen skicka tillbaka den, men jag har fan glömt bort det så nu måste jag behålla den, segt. Den sitter inte perfekt på mig, så känns väl suddär, men aja, alltid bra att ha klänningar med glitter på, right?


gul tjej ellllllleeeerrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0