PALLAR INTE MER

Sitter här med min satans jävla halsfluss och håller på att bli galen. Har ätit penicillin i två dygn nu och ingenting händer, ingenting blir bättre. Kan inte äta normalt, sova, prata, hosta eller svälja normalt. Blir GALEN! Åh, hur som helst. Har vart i stan idag och hämtat biljetterna till avatar imorn, längtar som satan. Sedan åkte vi hem till x och bara tog det lugnt, myste och kollade på tv. Kom hem för ett tag sen och kom nyss ut från duschen. Tänkte börja fixa till håret strax men först ska jag kolla på vänner. Håller på att få ett jäkla munsår också, så typsikt! Kommer alltid när man har en bakterie i kroppen. Allt på samma gång. Detta blev ett riktigt "klagigt" inlägg, men det är min blogg så jag får klaga hur mycket jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0