SATANS HALS

God kväll people, hur mår ni? Jag fattar ingenting för jag äter ju mitt penicillin och allt kändes jättebra tills idag. Nu har jag typ ont i halsen igen?! Jag vet inte vad detta beror på, kanske calles rum som har konstig luft? Åh, jag orkar inte med halsont mer, haha. Hoppas på det gått över tills imorn i alla fall. Ja, annars då. Var en sanbbis i vällingby idag med o och c, vi tog en fika och snackade lite skit. Sen gick vi förbi gina där jag hittade en tröja/tunika i en ovanlig färg, nämligen beige. Men den var fin och billig så det var toppen. Åkte hem till c sen och åt middag och mös, och nu är jag hemma igen. Var tvungen att åka hem och byta kläder, tvätta osv. Segt eftersom jag ville stanna kvar men man vill ju fan inte glida runt i samma underkläder två dagar i rad! Nu ska jag fortsätta kolla på 2 ½ män, så vi hörs senare.


Bild från julafton 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0